lørdag 19. mai 2007

17.mai 2007

Tenkte eg måtte oppdatera litt fra nasjonaldagen!

Eg har aldri våre spesielt begeistra for 17.mai igronnen, men dagen blei koselige den:)
Me va selvfølgeligt nere i Sandnes å såg på Folkatoget, spiste is, å va innom åss farmor i HusetVårt.

(Bilde e av far, mor og Steinar i Øglendparken. Se så fine di e:))


Steinar va flinke å pynta bilen me 2 norske flagg!
(Eg har forresten døypt bilen t "Truls"...Trur ikkje Steinar syns d va så tøft, men...Han meine jo at bilen e ei dama...Hehe)

Om kvelden kjørte me t Lillian i Stavanger. Her grilla me i hagen, jekk på slakkline, og koste oss!
Eg blei skikkeligt hekta på å gå på line, d va kjempekjekt og anbefales på d sterkaste! D va jo litt vanskeligt då men, hehe...

God helg!!!








5 kommentarer:

Lille blå sa...

Bare for å nevna d så har eg altså bestilt slakkline nå :-) Klarte ikkje å dy meg :-)

Anonym sa...

Har du, så kjekt!!Kaffor ein tog du?Den midterste av di på nette t 1400kr? Eg òg lurte på om eg sko bestilla,men d e jo litt dyrt..hehe

Marita sa...

gralla me ny blogg..ligge litt på itteskudd eg...hehe..men koffor så vanskelig adresse??
nå e d 24 grade i solå her..sinnsykt! Storklem

Anonym sa...

Eg prøve igjen. Klarte ikke sende kommentar sist gang. Gralla med ny blogg. Me e i Arusha. Leif har vært ein svipp i Nairobi på ett møte, eg e her. Kose meg med internett og har oppdatert bloggen. Alt vel. Ikke lenge før vi ser dere nå. Gleder oss. Kjører til Katesh nå øyeblikk. Klem mor

Anonym sa...

Eg prøve igjen. Klarte ikke sende kommentar sist gang. Gralla med ny blogg. Me e i Arusha. Leif har vært ein svipp i Nairobi på ett møte, eg e her. Kose meg med internett og har oppdatert bloggen. Alt vel. Ikke lenge før vi ser dere nå. Gleder oss. Kjører til Katesh nå øyeblikk. Klem mor