søndag 17. juni 2007

Heeelg=)

Så va denne helgå snart slutt... helgene går altfor fort syns eg! Me hadde ein kjekke vennekveld går, ellers har me ikje jort stort... Hadde besøg av Silje, Jon, Kine og Rolf Arne. Lagte taco og såg film(ikkje sååå bra film akkorat, men an funka, hehe!). Åsså spelte me the Mexican train game. Trur eg har blitt litt hekta=) Fås på Spillskrinet.. Forresten så kom Marie hjem i går kveld, alltid kjekt me litt marr liv i huset, hehe.

Idag e d bare 3 uger t me reise avgårde t d store utland, t et nytt kontinent! Eg e seriøst så klar! Men eg må nok bare holda ud någen uger t... E litt skummelt me tanke på å ta fly så langt for me ser jo heile veien på sånn der flykrasjprogram på national geographic kanalen! Hb ikkje någe sånt skjer me oss, hehe! Eg burde jo definitivt ikkje sitt på sånne program når eg vett eg ska ud å reisa, jaja...

Någen så har någen bra tips om ka me bør få me oss i Kenya? Tips t ke me bør ta me oss? eller kjøba der nere? så e d bare t å slenga di ud!

Ha ei flotte uga=)

1 kommentar:

Marita sa...

ja, spør fjellhaug om d:) eg har søkt 4. etasje!! Sei du vil på kjøkken me meg:) hadde våre konge:) stor klem!
Fint ellers? e heima eg, klar for nye eventyr, klatring, tur, trening ke så helst:)