søndag 16. september 2007

Ei helg i Oslo... T ein forandring;)

For ja, eg har faktisk våre i Oslo denne her helgå, hehe... Har våre ei kjekke og sosiale helg:)
I stikkordsform:

- Idol i TV-stuå me ein gjeng fra 3.etasje
- Filmkveld på hybelen(i mitt eget selskap:)
- Tur(les: forsking på Sinsenområde) og grødspising med Marie
- Traff Lise Marie i byen, og me stakk innom Peppes:)
- Reiste t Miriam(som går på Krik) på Majorstuå, kor eg då hang me Silje, Silje, og Kine pluss någen andre.. Spelte Alias, me vant!(Silje, Silje og Kine sko t Kroatia på sundag, så di kjørte t Oslo på lørdag, derfor traff eg di her -kjekt! Litt festligt at Silje K kjente Kathrine og Miriam som eg blei litt kjent med på Krik i Oslo ifjor; samentreff...)
- Skulearbeid
- Middag åss Marie
- Storsalen

D einaste så har mangla denne helgå e deg Steinar=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

høres bra ut:)lure på ke film du såg eg..du må snart fortella meg kefornogen av filmane mine så e bra..har kje peiling eg føle eg..hehe..me snakkes ittekvert min venn i 3.etasje:)

Lille blå sa...

Ska sei du e flink t aa oppdatera bloggen for tiaa... Me har d fint her i Dubrovnik. Sol aa varmt som ein god sommar jemma... Nyde livet.. :-) Kosa dg vidare i Oslo! Snax