torsdag 20. september 2007

Nye tur t legevaktå

På onsdag blei øya mitt IGJEN angrebe av afrikabakterier... Skikkelig rødt og hovent i slimhinnene... Koseligt, not! Så idag stakk eg t legevaktå for 2. gång på litt øve 2 uger... Heldigvis hadde eg bare skule t 11., så d va ikkje så møje folk der nere idag som sist gång, så d jekk relativt fort! 2,5t eller någe sånn:) Fekk nye antibiotikakur, så nå e d bare t å kryssa fingrane igjen å hba at d ikkje komme tebage igjen itte denne kuren.. Bilde nerforbi e ikkje mitt øya altså! Hehe... Men d ligne:P

Sånn ellers ska eg på Hillsong konsert ikveld! Vett egentligt ikkje heilt kem di e eller ka d går i, men blir nok bra!


1 kommentar:

Anonym sa...

off off...hørtes ikkje bra! Koselig at du e så flinke t å oppdatera! Sko ønska eg va liga flinke, men e ikkje lett uden nett tilgang heima! klikke ja! kjedelig! Håbe d komme seg, men her e der travelt men kjekt, så spørs om eg he ti! Snakes plutselig