lørdag 13. oktober 2007

eksamensangst og diverse ...

Har egentligt ikkje så møje å fortella, men tenkte d konne ver greit me ein oppdatering;P
Har skjedd særdeles lide siden sist. Eg har lest og lest og lest...Dvs svart på læringsmål. Nå e eg jaffal ajour, og d e ein bra følelse! Neste uga har me tima fra 8-12 kver dag. Møje fri med andre ord=) Igår va eg i Nittedal med dyrepleieklassen min og kullet onna oss.. Me va 10 stk fra vårt kull og 9 stk fra det andra kullet(me e egentlig 14 og dei e 30+, så me hadde best oppmøde, hehe). Blei typisk litt drikking, men eg va forberedt på d, va igronnen ganske festligt:D Hadde quiz og greier...

D har begynt å gå opp for meg at d jammen meg ikkje e lenge t eg e ferdige her på skulen! 7 mnd t og eg e DYREPLEIER...!! (forhåpentligvis...) Grue meg allerede t avsluttande eksamen! D e bare superskummelt å tenka på at me ska ha ein 2,5timers praktisk eksamen med muntlig ittepå-uææææh... Men d e visst ingen så någengång har strøge på den eksamenen så d låve jo godt... Hvis d sko ver någen spesielt intresserte der ude, så e d altså sånn at me får någen datoa(trur d e i slutten av mai/beg av juni), åsså skrive me oss opp ein dag me velge sjøl(hørres jo litt merkeligt ud). På eksamen får me då enten ein hund, katt eller hest "levert ud"...Med eier og 2 sensora t stede. Så ska me ta ein klinisk undersøkelse av dyret og fortella om ka me finne av unormale ting.. Ittepå får me ein oppgave av et eller aent slag(kan ver rydding av operasjonssal, ta forskjellige røntgenbilder, tannstein osv-) Eg komme t å dø av angst! Men d e som sagt någen mnd t ennå...puuuh... Før den tid ska eg ha eksamen i desember som innebere alt me har hatt siden august... Trur jammen snart eg må begynna å lesa! Hehe:)

T slutt vil eg bare anbefala ein film! "the great raid"...et spennande og rørande krigsdrama kor amerikanerane prøve å redda ud sine folk fra ein japansk krigsfangeleir... Hørres sikkert ikkje så kjekt ud, men d va ein kjempebra film faktisk!

-Peace out-

4 kommentarer:

Anonym sa...

flink du e t å lesa! eg har og bare jobba me oppgave og praksis i d sista..og eksamen: Du står, eg har virkelig tru på dg:) Du har jort i helgå då? Ke ti stikke du på julaferie? klem klem

Anonym sa...

Eg va i Nittedal på fredag, men ellers har eg stort sett bare våre her på hybelen og lest og sitt film... Eg reise nok hjem 7.des for eg ska ha praksis fra 10.-21.des på Hinna:) Blir litt korte julaferie i år... Men eg e jma halve november òg pga studiedager:)

Lille blå sa...

Då komme eg på oslobesøg fredag 26.oktober i 4-tiå, å reise ijenn på søndag 28.oktober halv ti på kvellen... Blir kjekt :-) Eg bestilte tur med widerøe å retur med norwegian, for d blei billigast... snax!

Anonym sa...

Så kjekt!! Då sleppe eg å lesa den helgå;) Me snakkes!