tirsdag 2. oktober 2007

Endelig tid t ein liden oppdatering...

Kan begynna med helgå...

Fredag kom Steinar med fly t Oslo... Veldig koseligt! Me gjorde igronnen ikkje stort i løpet av helgå, men d blei någen omganger rummikub og Bop it, TV-titting og avslapping:) Åsså jekk me marr eller mindre litt tur kver dag, mydlå regnbøyene... Pga at Steinar øvenatta i leiligheden t Kjetil og Renate fekk eg òg komt meg litt vekk fra hybelen min; siden me hang der nere om dagane-herligt! På sundag kom di tebage itte helgetur, så då hadde me ein kveld samen, ikkje så ofte d skjer, så d va koseligt:)

Mandag va d skule igjen, og eg blir bare marr og marr frustrert på skulen som ikkje greie å bestemma seg for koss timeplanen ska se ud... Har ikkje tal på kor mange forandringer som har skjedd! Jaja... Itte skulen hadde me middag me Kjetil og Renate(lagt av Renate så klart...) Knallgodt:)
Mandagkveld reiste Steinar hjem med et av di siste flyå... Takk for besøget;)
Bare 3 uger t eg reise hjem nå! Glede meg allerede t å komma ud av byen. Men d e faktisk ganske fint her òg når d e høst og sol! Någen få bilder fra helgå:
Rummikub
Tur t byen; fant ein park på veien... Steinar kikke fram bag treet, hehe...

Lørdagsgrød e standard!:)

Ja, så va denne ugå godt i gang... Eg har lest i 6 timer idag og fått gjort møje! E alltid så gode følelse når eg har våre effektive, hehe! Ha ei flotte uga=)

2 kommentarer:

Lille blå sa...

Ka e Bop-it egentlig? Eg har hørt at viss me starte speleklubb der 5 elle 6 av medlemmane e onna 26 år, så får me ein startsum på 3000 kr som me kan handla spel for. Kanskje me må begynna med någe sånt :-) Hadde vært ganske kult! Nå ska eg snart gå tur med Marita :-) Snax!

Anonym sa...

Bop-it e vanskeligt å forklara, hehe! D e ein dings som du holde i hendene,og du kan spela me deg sjøl eller me 1 aen person. Dingsen "snakke" t deg å fortelle deg ke du ska jørr, og du må jørr d før tidå går ud(1sek eller någe)..åsså ser du kor mange du greie..Eh ja:)Du kan gå inn på http://www.playbopit.com/ eller http://www.amazon.com/Milton-Bradley-Bop-It-Extreme/dp/B00000IWFB hvis du vil veda marr! Eg e gjerna me på Speleklubb eg når eg komme hjem:)