søndag 6. januar 2008

Klar for ny innspurt!

Imårå starte det nya "løpet"... Arbeid for Steinar. Praksis, journalskriving og oppgave for meg...
Va veldig kjekt å få han hjem igjen på onsdag. Då kom di(Steinar, Sveinung og Leifus) trøtte å leie t Sola itte forsinka fly fra Amsterdam og møje venting i Nairobi. Men di kom hjem, d e d viktigaste! La oss håba at d går mod ein slutt på urolighedene i Kenya nå!

Så langt i 2008 har eg ikkje jort så veldigt møje. Har shoppa(litt for møje kanskje), våre åss frisøren, jogga, spelt møje spel, sitt film, spist ennå marr pinnakjød og snob, og slappt av:) Så nå burde eg egentligt ver klar for et nytt halvår med praksis/skule! Fekk veda ka eg fekk på eksamen som me hadde før jul. D jekk meget bra...;)
Idag reiste Marie og Bjarte tebage t Oslo, så nå senke roen seg i huset igjen;P Hehe...

T slutt bare må eg fortella om igår kveld. Steinar og meg sko nemligt ha oss pita tenkte me... D sko visa seg å bli vanskeligare enn me hadde trudd! Me starta på ICA på Lura. Der mangla di kjøttdeig og isbergsalat(salat generelt forsåvidt). Me kjørte vidare t Rema 1000. Tomt for kjøttdeig og salat der og! Jaja... Me suste vidare t Helgå på Sandved! kjøttdeig? Nei! Men her fant me jaffal salat då:) Reiste vidare t Spar... Tomt! seriøst, e d muligt! På ein heilt vanlig lørdagskveld va d altså umuligt å få tag i litt kjøttdeig. Som ein siste udvei ringte eg t mor:) Redningen blei fryseboksen i Svaneveien 40B... hehe! Pita blei d, og d va digg:)

Lykke t me arbeid og skule vidare t dåkke blogglesera!

3 kommentarer:

Lille blå sa...

D ska ikkje ver liga lett alltid nei.. Jammen greit med foreldre som har d mesta :-) Kjekt å begynna på jobb ijenn?

Anonym sa...

D va heilt greit igronnen. Kjenne eg begynne å stressa litt me tanke på alt eg må skriva å sånn, d e litt kjedeligt å jørr d på ittemiddagane liksom. Men d går seg nok t! Du får sei fra neste gång du vil jogga!

Lille blå sa...

Om misjonssalen ska ha skitur t Røldal t helgå?? Ska dåkke bli med?? Valborg fekk ein melling om d ser du... D FRISTA!!!