torsdag 3. april 2008

Aina i den store byen...



Ja, nå har eg snart våre i Oslo i 1 uga! Har som sagt hatt praksis på medisinsk klinikk denne ugå, og d har faktisk våre veldig kjekt. Har blitt ein del holding av dyr, men og EKG, måling av blodsukker på diverse diabetespasienter, vasking av bur, tura me oppstalla hunda, og litt kliniske undersøkelser. Neste uga ska eg ver på røntgen...
Ellers har eg våre i kontakt me ein klinikk hjemma angåande jobb vidare, så eg leve i spenning... Eg ska visst på intervju, så eg må finne ei helg eg kan reisa hjem... Så d blir interresant å se ka framtidå bringe:) Fingers crossed...

God helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Marita sa...

lykke t! Spennande me jobb! Håpe du får noge du vil trivas i! Ska du skaffa leilighet og neste år eller flytte du heim? nattaklem

Aina og Steinar sa...

Eg flytte hjem i juni:) Bur nok bare jma inntil vidare, så d blir ingen leilighed på meg. Kos deg der oppe i 4.etasje...

Lille blå sa...

Hb du får jobben.. d hadde vært kjekt! Så kan du tjena litt penga t ein alpetur elle ferietur :-)