onsdag 16. april 2008

Besøg

I går fekk eg besøg av denne jentå:

(Lise Marie)

Veldig koseligt! Velkommen igjen:)

Idag i praksis va eg fysst med på ein operasjon kor ein hund sko fjerna analkjertlane sine(De ligge heilt bag me endetarmsåpningen for dei som ikkje visste d...) Eg va me å overvåka hunden onna anestesien, og d va ganske så spennande, for hu hadde ikkje så lyst å pusta! Me måtte pusta for na ganske ofte, så d va litt nervepirrande, men d jekk bra! Itte lunsj va eg me på ein operasjon av et brudd i foden t ein engelske setter. Den låg kjempefint onna heile operasjonen, så d va mesten litt kjedeligt, hehe... Sjølve operasjonen varte og rakk. Når eg sko hjem kl 4 hadde eg våre me i 2,5 time å ført operasjonsjournal kvert 5. min... Og ennå va di ikkje heilt ferdige. Blir spennande å se ka morgendagen bringe!

-Aina-

Ingen kommentarer: