mandag 26. mai 2008

Maibilder

Bilder fra hagen hjemma...


Min Pusi
Naboens Moses som di fekk av meg fra klinikken... Dåkke huske kanskje at Steinar hadde ein pus hos seg ei helg og eg styrte felt me å finna nytt hjem t an... Nå e han blitt 6 mnd og e ein søde katt!
Venner! Pusi og Moses e gode venner:)
Tur i Sandvedparken=)


Så langt i år har mai virkeligt vist seg fra si beste sida! Eg ligge i hagen og lese t eksamen, herligt! Soleksem e et faktum... Men d må t... Har ikkje skjedd så møje nytt siden sist udenom at me har nøde livet og solå:) Steinar har forresten hatt seg ein tur t Karmøy i 30 års dag t Lars Martin Sørbø. Skikkelige guttatur. GRATULERA MED DAGEN på itteskudd!!
Og GRATLA SÅ MØJE t Peddi òg, som fylte året på lørdag!!
Ellers vil eg benytta anledningen t å takka for adle gratulasjoner me har fått, både på blogg, sms og facebook... Koseligt=)

Ingen kommentarer: