søndag 15. juni 2008

Siden sist...

Møje har skjedd siden sist... Sist helg kom mor og far t Oslo for å henta det mesta av flyttlasset mitt. Di kom på lørdag. D blei ei varme helg. På sundag va me, pluss Marie og Bjarte, ein tur på byen. Då såg me på operaen, åsså va me på Aker Brygge og spiste på ein restaurant der. Så va me på besøg åss Marie og Bjarte om kvelden, kor me blei servert kvelds:)




Så itte dyrepleierseminaret brukte eg dagane t å vaska ud av hybelen. På torsdag kom Steinar t Oslo i Peddi sin Volvo, hehe. Fredag morgen kom far med nattoget. Grunnen t desse oslobesøgå va semesteravslutningen min på skulen... Den va på fredag. Marie va òg me. Då va d på me finstasen for oss adle samen. På festen fekk me udlevert vitnemål og autorisasjon. Så nå e eg heilt ferdige me skulen:D




Itte festen tog me trikken t sentrum, kor me jekk ein tur på Nasjonalgalleriet(hehe), kjypte bøger på boksalg, og va på mongolsk restaurant å fortærte et bedre måltid!


Resten av dagen hang me med Kjetil og Renate. Steinar og Kjetil gjekk ud for å se fotball, mens Renate og meg såg ein film. E alltid koseligt å komma ner t dåkke:) Sjekk blikkå...

På lørdag, dvs i går, reiste far, Steinar og meg hjem fra Oslo... For godt!! Veret på turen skifta mydlå sol, regn, hagl, slush og snø! For å ikkje snakka om at d va bare 1 grad någen plasser i høyden... Ein plass traff me ein bil i grøftå, va litt glatt...


På onsdag begynne eg i jobben på Sandnes smådyrklinikk. Blir spennande!

3 kommentarer:

renate og kjetil sa...

Det e veldig koselig å ha dokk på besøk og!!=)

Snakkes når me komme heimøve!! lykke t på jobben=)

Lille blå sa...

Her va der masse fine bilder.. såg ud som at dåkke hadde fint ver på operaen dåkke åg.. Tenk nå e du dyrepleier.. Kossen føles d?? Gratulerer ijenn..

Anonym sa...

Så fine du va! Mongolsk resturant hørtes fantastisk ud!