mandag 6. oktober 2008

Oktobertur

Då va den fyssta oktoberhelgå forbi. Den blei udnytta oppe me Gullingen, på hyttå t Johannes(bere kjent som Kro). Me va 5 stk som blei me i år. Her e et bilde tatt fra parkeringsplassen. Hyttå me va på ligge øverst oppe på bilde sånn cirka: Som dåkke ser, så va høstfargane på plass:) På lørdagen våkna me opp t dette:
Denne dagen prøvte me oss på ein tur i fjellet. To av guttane me våpen... Di va klare for rypejakt! Me andre holdt oss litt på avstand just in case, men d blei ikkje d store resultatet akkurat(les:null ryper)

Itte kun kort tid va både mine og Sørbø sine bein søkkas. Steinar va den einaste som kom torre hjem! I løpet av helgå blei d MØJE snobespising. Trur me va konstant mette! Hehe...

På sundagen våkna me opp t et litt aent syn....: Endelig litt snø! Øøøøøh...ikkje adle va enige i d...Men me kom oss heile hjem itte ei kjekke helg!

5 kommentarer:

Lille blå sa...

Snø ja.. d va overraskande.. å tidlig :-) Eg glede meg t der blir snø eg.. blir kjekt å stå på ski ijenn... Va du einaste jenta på turen?

Aina og Steinar sa...

ja, d va kjekt å se snøen! Eg va nok einaste jenta ja, begynne å bli ein vane...Du sko våre me!

Lille blå sa...

D hadde vært kjekt å blitt med ja.. men men.. får bli med ein aen gong.. Va ikkje kånå t Lars Martin heller med?!

Aina og Steinar sa...

nei, hu måtte jobba...typisk!

renate og kjetil sa...

d såg ut t å ver ein herlig høsttur på fjellet (utenom snøen då..)!! utrolig mange fine farger!!=)