torsdag 18. desember 2008

18.des

Nå har Steinar våre så flinke å oppdatera mange gånger på rad faktisk, så eg regne me d e min tur nå=) Siden desember e ei travel tid har det skjedd ein del.

Helgå 12-14. des va me ein tur t Seland for å se om me konne finna d perfekta juletreet... D e ein gode tradisjon hos oss at me reise opp der å hogge sjøl i skogen vår. Veldig koseligt og veldig praktisk. I dagane rett før denne helgå skjedde d ein del i leiligheden t Steinar(nytt golv = utvasking, IKEA-tur, bygging av IKEA-møbler...) så me kom oss ikkje opp før 23.30 på fredagskvelden. Men ka jørr vel d for 2 ungdommar;) Helgå gav resultater i form av 5 trær: 1 t oss hjemma, 1 t Misjonssalen, 1 t Steinar, 1 t tante og 1 t legeplassen udforbi huset vårt. Eg har personligt både valgt ud og sagt ner treet t Steinar. Syns d blei bra eg!
For dei så lure, så va der lide snø å finna den helgå. Trur der e marr nordøve i dalen...
Her ser dåkke furuen som nå står i stuå i Rossalandtunet:

Steinar vise stolt fram fangsten (eller rettere sagt, eg ba han om å stilla seg opp *kremt*...):Her slide di seg fram i jønå skogen...Og her e adle trenå samla (udenom 1)

På tirsdag kom foreldrene t Steinar hjem fra Tanzania, så då blei d sosialt og kosligt åss an Jørgen=) Di kom altså ikkje bare hjem for julen, men såklart og for å verme i Sveinung og Karen sitt bryllup. Me glede oss, d blir nok ein kjempedag!Onsdag va d pynting av leiligheden som stod på programmet. D blei så fint atte:)


Her e der både nisser og julekrybber, hehe... Og ikkje minst juletre. Så nå kan julen komma!

Ingen kommentarer: