mandag 2. mars 2009

På an igjen

Har egentligt ikkje så altfor møje å blogga om for tidå, men får jaffal sei någen få ord, va så lenge siden sist nå...

I helgå va d duga for SPOR weekend. D va en veldigt kjekke tur! Me va på Kvinatun, ein gode gjeng på 40 stk. På lørdagen fekk me oss ein dag i trekket! D va et relativt bra trekk faktisk, litt laussnø og hopping, så me koste oss=) På kvelden va d taco, vitnesbyrd, speling, jabbing, nattverd og Egil-show. Sundag va me ein gjeng som spelte fotball i ein gymsal. Festligt! Gjorde stort sett ikkje så møje marr.
I går når me kom hjem va me så syyykt trøtte, at når kl blei halv 9 låg eg i sengå mi klar for ei laaange nått=) Goood...

Idag har eg dreve me litt bryllupsplanlegging igjen. D må t innimydlå. Så sånn e d.
Nei, nå trur eg at eg avslutte her.
Får heller komma sterkere tebage itte neste helg, då ska dåkke få se bilde av ei så blir 25 år på torsdag!(gjett kem d e..)

6 kommentarer:

Målfrid sa...

Se d.... DU hadde jo til å me bilde av den "viktigaste" personen =) Sånn ellers he eg spredd tilbudet ditt litt =) Så får du bare se kem så tar kontakt=)

Marie sa...

det komme te å bli litt av en begivenhed altså! ..hehe:) trur kanskje eg blir her i byen når du drive å true med å dra fram det fotoapparatet ditt igjen. hoho! neida. eg glede meg te å komma jm n tur!! såg ud så dokk hadde n kjekke weekend!

Anonym sa...

Målfrid: Eg e ikkje heilt me på ka "tilbud" du snakke om..?!

Marie: snakkes på fredag!! Og d va ikkje EG som tog bildene, d va Steinar:P

Anonym sa...

hehe... tenkte kanksje d...! Stikkord: Seland-Tonstad-juni =)

Anonym sa...

åååh, d ja=) Så lenge d ikkje blir totalt ukjente folk går d greit! Me snakkes!

Anonym sa...

Gratulera med dagen!!

Jan Åge