søndag 26. april 2009

Neste prosjekt i boks...

I går va Steinar og meg ein tur på Kremmerdagene i Sandnes, og resultatet blei nye, stillige bryllupsdress t Steinar!=)
Han blir så kjekke atte;)
Sånn ellers gjekk me ein tur bårt t ganddal for å se på huset våras... D hadde ikkje skjedd någen særlige endringer siden sist, men d kan me jo heller ikkje forventa. Di to andre enhedane ska jo ver ferdige fysst... Men kjekt å ta turen bårt å se på d nå itte at me har kjypt d liksom, hehe...

Så vant jo VIKING kampen i går, ikkje verst...

Og for et fantastisk ver der va! Varmt så bare d! Herligt å konna jogga i kun pirat og t-skjorta...

Siden d nå e sundag 26. april, vil eg benytta anledningen t å gratulera tante Dagrunn med 75 års dagen!!! GRATULERAAA=)

På SPOR i kveld e d Kjetil Thingbø som ska tala, me glede oss=)

D va litt om denne helgå! E skikkeligt herligt at d snart e mai, eg har virkeligt begynt å gleda meg t den store dagen, og siden me har kontrollen e d bare t å nyda dagane framøve=) Men jammen ikkje lenge igjen nå, 3 uger går fort!

Ha ein flotte sundag og nyd kver solstråla...

3 kommentarer:

Målfrid sa...

Eg trudde me va seint ute med brudgoms bekledning!( i allefall hvis ein ska på brudebutikk) men, så godt når sånt e i boks!! =) to ei hal uga igjen nå=) glede meg!

1a sa...

Eg fekk og litt angst ittekvert siden han ikkje hadde dress, men han/me va lenge i tvil om å leia eller kjøba, så då drøyde me an.. Men nå føle eg d aller aller mesta e i boks! Glede meg t dåkkas og eg=)Då blir d jo i tillegg full fest på Seland med heile Hurdalgjengen ++... Hehe!

Målfrid sa...

party all night long for dokke ja, he hørt rykte om den ja! He jo knalllyst å vær me på d eg....!!=)