søndag 2. august 2009

UL-UL-UL

Sist helg va me på hyttetur samen med Silje og Lars Martin, Valborg og Christian på Idse.
Hvis dåkke vil lesa marr om den turen kan dåkke sjekka ud bloggen t Silje Gravås. Link ligge under "venner". Me hadde det veldig kjekt:)

Denne ugå har stort sett all fritid gått med t UL!
Steinar har våre med i storskjermproduksjonen. Så han har stort sett våre i kongeparken fra 10.00-01.00 kver dag. Men trur han har kost seg med filmingå:) Syns han e flinke eg;)

Eg har jobba 100% på klinikken denne ugå, men har fått med meg kveldsmødene på onsdag-lørdag. Torsdag og fredag stod eg i nattkafèen samen me ein gode gjeng fra misjonssalen. Det va kjekt d! Va stort sett i seng 03.00 dei 2 kveldane, så på fredag kan du sei eg va litt trøtte:D
Fredag fylte Leifus 20 år: GRATULERA!

Syns det har våre et bra UL i år. Veldig gode møder og masse folk! I går på avslutningsshowet va Amfiet stappfullt av folk! Ittepå, når folk flest sprang som galne inn i kongeparken som va åben i 2 timer, va d ner-riggingå som stod for tur. Eg reiste hjem, mens Steinar blei igjen. Han kom faktisk ikkje hjem før øve 6 i dag morges, så nå ligge han å sove sin dypeste søvn:P
UL CD'en kan anbefalas. Mange fine sanger på den.

Ingen kommentarer: