mandag 1. mars 2010

Helgetur

JESS, eg syns d e fantastisk med denne snøen. E ikkje leie ennå:) Reiste t Seland itte jobb på fredag. Ront huset der oppe va d rondt 50 cm snø. Heldigvis hadde de snille naboane brøyta gårdsrommet inn t huset - puh! Så me slapp å måga oss plass t bilen på ein måde... Deiligt...
Har slapt av uden hund denne helgå, hu va på hotell hos kollega Aud, fantastisk! hehe... Sid derimod va med oss:)
lørdag gjekk me tur med venner på Fidjeland. Me har jo fått oss nye smøreski, men då va d LITT stress, for ingenting funka... Prøvde alt fra lilla, rød, silver... Någen andre me traff hadde testa klister og någe aent, ingenting funka...Et stykke av turen blei d syyyge kladder under skiå og Steinar måtte GÅ på skiå NER ein bratte bakke, for d gjekk ikkje ann å gli! Litt frustrerande, men oppi bakken såd d selvfølgeligt ein liden gjeng med turfolk som lo...:D som me seinare på turen når me traff di igjen fant ud at va syskenbarnet mitt og familien...haha...
Kom omsider tebage t utgangspunktet itte 4,5 time:)


Her sitte med å har oss litt lunsj. Legg merke t at d e kun meg så kvile med å setta meg ner litt, de andre hadde d visst litt for travelt...neida:D
Sundagen gjekk me ein liden tur opp t ei bru som me kalle Ole Brumm bruå, e ein bakke som går heilt opp(tursti på ein måde). Og som den ungen eg e, så tog eg med akebrett opp. Så eg rant ner igjen! Fekk ein syge fart, hihi! Jekk veldig fint heilt t styringå svikta midt i ein sving... :P
Ei fine helg va d jaffal!!

I dag på jobb kom varene eg bestilte på fredag: blant aent nytt bur t Muni... Hu vokse som ugrass, va 12, 8kg i dag når eg veide na. I d buret hu har hatt t nå, greie hu ikkje å sitta heilt oppreist, men d kan hu nå!

Måtte jo bare testa di litt...:D

1 kommentar:

Silje sa...

Kem trenge hus når en har et bur?? Hihi! Eg har utfordra deg på bloggen min, ta ein titt..