søndag 30. mai 2010

7 nutsturen 2010

Hadde egentligt glømt litt av at d va 7 nutstur... men så kom ei på jobb å nevnte d. Då va d gjort! Me bestemte oss for å gå ein gjeng fra jobb, med følge og hunder. Så me blei 6 stk som gjekk. Inkl våras tesamen 4 hunder:) Me møttes kl.9 på Skytebanen i regn, trøtte og fæle itte ein seine lørdagskveld med GP!! Turen går innom 7 nuter inkl. Dalsnuten. D begynte ganske rett opp, men d blei bere ittekvert! Steinar og meg jekk den same turen i 2006. Men huskte ikkje så møje fra d, udenom at me har ein del bilder fra toppane. Va rundt 1700 personer som gjekk turen i år.
her e ein sleden Muni på siste nut, Vassfjellet. Sorpete og fæle...:P
Ved godt mot:)
Muni drog og drog. Litt stress i nerøvebakkane på blaude steina... Så eg prøvde å lera henna å gå bag meg. D funka ganske bra, så d gjekk ganske godt ittekvert.
Her e Airdaleterrieren Nikki som drikke av den geniale drikkeflaskå som eg bestilte inn t jobb. Då har du flaska og skål i ett:) Eg tog med ein sånnein hjem fra jobb på fredag, men på lørdagkveld greide Muni å spisa hål i an! Så eg måtte ner på jobb å henta ein nye t i dag...
Her e Rune og Anne, med Nikki og dachsen Timmi, og Jannicke med bordercollien Siela.
Steinar - turens fotograf og kortstempler...
D va ein fine tur, sjøl om veret konne våre bere... Brukte i underkant av 6,5 t. Vel hjemma bar d rett i dysjen både for 2 og 4 beinte! Deiligt! Sko, bukser og hundesele måtte og vaskas. Møje gjørma kan du sei!
Takk for turen! Kanskje d blir 4 år t neste gång...

Ingen kommentarer: