søndag 18. juli 2010

Helg

Ja, me jobbe fremdeles i hagen!!
I helgå hadde me store planer om å få lagt ein god del beleggningsstein, men å laga rett fall og sånn tar fort tid! Og ikkje minst så fekk me litt dårligt ver på lørdagen, kan sei d regna godt!! D va akkurat som adle sluser i himmelen åpna seg samtidig og d ville ingen ende ta - tordna gjorde det og...Så Steinar sitt mål blei ikkje nådd, men eg e fornøyd:)
Steinar leide og ein trommel, men pga at d hadde regna så møje så va jordå et stort sorpehål...me andre ord så funka d heller dårlig å tromla!

D e viktigt at fallet går rett vei, eller ka?
Sånn ser d ud nå
Før eg begynte å jørr så møje i hagen, va eg på Hellestøstrandå med Muni, hu fekk springa laus og kosa seg:) Seinare på kvelden va hu full av energi igjen, så då tog eg henna med ud på joggetur i pøsregn og tordenver:) Festligt. Me blei søkkas begge to, men eg må sei eg nøyd d! Traff ikkje så mange andre rundt Stokki då - merkeligt...!

På sundag blei d selvfølgeligt atskilligt bere ver!! Sol og varmt heile dagen:) I like!
Dagen starta med ein tur rundt Stokki. Så fekk Muni lega med nabohunden i hagen deiras, fekk sprunge fra seg litt. Så reiste me t mor og far kor me va t kvelden kom. Muni koste seg på plenen mens me andre nøyd solå - litt røde nå... *fnis*

Kjekt å "fanga" vatn fra vannslangen...
Fine sommerblomster:)
Voffsen min:)
godt å rista seg litt, hehe
Slurp slurp, godt me vatn!
Far og Steinar slappe av på terrassen
Og Pusi slappe av inne!! I trygg avstand fra den skumle hunden i hagen...
Dette har våre ei kjekke helg, kjenne eg har slapt av.

2 kommentarer:

Marit og Leif Thingbø sa...

Å så fint det blir med steinen utenfor inngangen. Skikkelig bra! Og dokke e gode! Husk å slapp av inni mellom då! God sommar videre....mum

Marit og Leif Thingbø sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.