søndag 3. april 2011

April

I går va Steinar å klypte seg.... Syns han va fine med langt hår, men så va han jo fine me kort og:) Bare litt uvant t å begynna med. Hehe.
I dag har det våre ein del SOL ude, og gradestokken har vist 12 grader! Herligt me litt vårfølelse nå! Det e på tide! Bilde under e tatt fra hobbyrommet mitt.
Ellers så har eg så vidt komt litt i gang med albumet fra bryllupet igjen. Det tar tiiiiid! Og så blir det litt diverse strikkeprosjekter. Off, eg har i grunnen alt for mange prosjekter i håve mitt....
Dette skiltet ska få seg ein plass i gangen:)


Denne ugå har Muni fått kennelhoste. Dvs et luftveisvirus som gjør at hu hoste/harke og brekke seg ein del. Så då må hu ha mest mulig ro og ikkje ver samen med andre hunder pga smittefaren...Kjedeligt!! Dvs ingen agilitytrening, ingen turer der hu får springa laus, og i grunnen minst mulig turer og minst mulig leging... Idag jekk me ein 40 min tur, greide ikkje å la ver...
Den eine dagen når eg kom hjem fra jobb va guvet i gangen der Muni e når me e vekke FULLT av oppkast(slim). Eg telte jaffal 40 klatter. Så du kan sei hu har brekt seg litt. Men heldigvis komme d ikkje opp slim lenger.
Sid nyde livet som vanligt:

Når våren komme ska me begynna med litt udeprosjekter igjen. Me har litt belegningsstein igjen, og mur t naboane og ud mod veien.
Denne helgå har våre ei ganske rolige og avslappande helg. Både pga minimalt med tur og trening, men så har det og blitt både tid t litt hobbyting, film, slæking på sofaen, og besøg hos venninner for min del:)

Håbe denne måneden blir ein gode, varme vårmåned! udenom neste helg, då stikke me t Seland for litt skigåing/renning:)

4 kommentarer:

renate og kjetil sa...

Fine du va Steinar!! men det er du jo alltid (du ligne jo på bror din..tihi)!!
Bare lure på ein ting eg! Har dokk lagt någen planer for sommeren?? Me har såvidt begynt å planlegga litt her nå!! Glede oss sååååå=)

Aina sa...

Hei Renate og Kjetil:) Me ska ha ferie (jaffal eg, hehe) di to fysste ugene i juli. Steinar ska jo og på UL (trur d e fyssta i august..). Ingen planer så langt! Me sko jo fått t ei helg t ei hytta eller någe aent kos! D blir superkjekt å få dåkke hjem adle 4!

renate og kjetil sa...

så bra du har fri då!! me komme jo hjem den 10 juli og tenke å ver i stavanger ei uka då!
Men me er kjempe klar for ein hyttetur ein eller anna gang!!=) Me må se litt på ka ti det kan passa for alle sammen!!

Aina sa...

Muligt me reise t sirdal 1 av ugene, men me får nok truffe dåkke uansett:) me får reisa inn t Fogn å henga litt der og.hehe...