torsdag 13. september 2007

Tilbake til hverdagen

Då va eg tebage i Oslo, og har hatt 2 dager på skulen. Har hatt om røntgen denne ugå her. E jo spennande då:) Igår måtte me smaga på kontrastmiddel(bariumsulfat) for å veda ka hundane og kattane må spisa når di ska tas røntgen av... Det såg ud som heilmelk, men smakte som ein blanding av marshmallows og kritt!(ja, d va litt spesi smag, men absolutt spiseligt...) Denne helgå har eg ein del planer, men di gjelde egentligt kun lørdagen, så d kan bli ein travel lørdag! Men d lige me;) Ellers blir d nok møje lesing, må prøva å ta igjen litt ting og tang. E løje kor lide så ska t før me ligge itte! Då e d godt at eg har studiedag imårå, hehe...

Slenge innpå et bilde av søde Pusi, som har blitt heilt gråe i pelsen...mystisk...Før va han liksom heilt svarte, udenom någen få kvite flekker, men når eg kom hjem fra Afrikaturen i sommer va han blitt ganske gråe! Viss någen vett ka d skyldes e d bare t å hiva innpå ein kommentar...


3 kommentarer:

Beate sa...

Kanskje Pus har blitt gammale og begynne å få grått hår?

Anonym sa...

hmm, ja kan ver... Han e ca 9,5 år... Men eg trudde ikkje katta skifta pelsfarge med alderen:P

Anonym sa...

Hundane blir vel jaffal litt grå rundt snuten, men eg vett ikkje ka kattar gjør.