fredag 30. november 2007

Arg...:)

T min store(litt øvedreve) forskrekkelse, begynne faktisk folk ront meg å få juleferie nå! Syns d e litt vel lenge t eg kan innta min ferie... Eg har ennå ein eksamen i vente, og 2 uger praksis før jul! Hmm... På tirsdag sette eg meg på flyet t Oslo, kor d vente ein dag me intens lesing og ein dag me eksamen, før eg hive meg på nattoget hjem igjen på onsdagkveld! Tvile på at d blir någe søvn den nåttå. Bilde e fra skulen og vise halve klassen i den siste undervisningstimen(ever!) med hadde...:)Idag e d nøyaktig 2 uger t Steinar fyge avgårde t Tanzania igjen! Tidå går skremmande fort, så kver dag må udnyttas(så langt d lar seg gjør). Hehe:)

Forresten; i dag har eg lest massa om fòring av diverse sykdommer; om proteiner, karbohydrater, fett osv osv... Og så sko eg ta ud fårepølså fra kjøleskabe, og då presterte eg å (mesten)sei "karbohydrat" istedenfor "fårepølsa"... Trur håve mitt e litt øvearbeida... :D

Jaja, god helg!


3 kommentarer:

Marita sa...

føle me dg så har eksamen igjen...eg ska tenka på dg, og forresten..du e ferdig t sommaren..eg har ein del år og eksamena igjen..sukk..hehe.. Kos dg heima, og lykke t me lesing:) klem klem

Anonym sa...

I inclination not acquiesce in on it. I over precise post. Especially the appellation attracted me to study the whole story.

Anonym sa...

Nice fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.