onsdag 23. januar 2008

Nye uga e godt i gang

Ja, nå har eg våre 3 dager i praksis denne ugå. Dagane har godt veldigt fort! Og eg har fått gjort litt av kvert:) Har våre med på ein del røntgen både av hofter t stoooore hunda som ein leonberger på 56 kg(!) og små søde katter... Igår hadde me inne ein katt så me kjente store kuler i buken på. Tog ultralyd og d såg ikkje bra ud. Veterinæren trudde d va kreft så han blei avliva. Ittepå åpna me buken på an for å se, og då såg me at han hadde svulster både i leveren og me spredning t nyrene... Såg ikkje så veldigt bra ud, men va på ein måde interessant å få se!
Ellers har eg begynt å få teken på å legga inn venflon både på hund og katt:) Og eg har våre ganske flittige student å skreve både på journaler og fordypningsoppgave, d går sakte men sikkert framøve...

Steinar leve òg! Idag har han vaska doen på jobb med høytrykksspyler...! Ser for meg d ja... Ikveld e han åss meg for å se håndballkamp. Me e visst litt hekta på d for tidå. E jo så spennande at me greie mesten ikkje se på:D

I den sista tidå har me starta et prosjekt her jemma. D går ud på å finna rett maling t å mala stuå me... D sko visa seg å ikkje ver særligt lett... Målet va egentligt ein aprikoslignande farge(har gult nå). Men den fysste mor og far kjypte va mesten heilt kvide/gråe, så de måtte kjøba ein nye. Denne gången såg lappen med fargen på virkeligt fine ud! Men han viste seg å bli rosa...but why! Så t slutt måtte eg òg verme for å finna ein farge me konne bruga! Endte opp med ein lyse gul... Trur han e godkjent, hehe.. Foreløbigt har me litt mange forskjellige farga på veggen, men far e allerede i gang me "forandring fryder" så d blir nok bra t slutt.

Trur ikkje d va så møje marr å sei på d nuværende tidspunkt:)

Ingen kommentarer: