onsdag 14. mai 2008

Advarsel: Frustrasjonsblogg

Idag fekk me den etterlengta eksamensoversikten... men eg fekk lettere sjokk(kjente adrenaline kom) når eg såg at heila eksamensugå va forskjøvet t uke 23 istedenfor uke 22 som d va i utgangspunktet...! Eg som allerede hadde planlagt flytting hjem helgå i uke 22 å greier(Mor og far ska komma, henta tingå mine, sykkel min, sykkelen t Marie, eg har allerede bestilt øvenatting t di på skulen her)... Skulen går meg seriøst på nervene nå me sin elendige administrasjon! E d ikkje normalt å få veda eksamensdatoer når semesteret begynne? og jaffal ikkje så seint som 2,5 uga før! D komme t å bli møje reising fram og tebage nå pga dette, men d e bare t å holda ud t the bitter end;)
Og ein aen ting. Idag va d 4 stykk som fekk mail om at di ikkje fekk ta eksamen på grunn av at di hadde 1, eg gjentar EIN, fraværsdag i heile internpraksisen, som har vart i 7 uger! E d muligt å ver så trangsynte?! D må vel ver lov å ver syge 1 dag uden å måtta t legen å få erklæring!Dessuten har me krav på 3 egenmeldingsdager... Når desse medelevane mine då ringte t han som styre me d på skulen og sa di konne ta den praksisdagen igjen neste uga, så va visst d plutseligt "litt vanskeligt"...Nei, d ska bli godt å bli ferdige!
Glede meg t evalueringsmøde, då ska di bli grilla i studieavdelingen...
Og når d gjelde eksamen, så har me fremdeles forskjellig informasjon om ka me faktisk komme opp i. På internett står d ein ting, på mailer står d ein ting. så ka stemmme egentligt? Di seie jo at internettsidene ska ver så oppdaterte og at me må fylle me der, men infoen der gjelde vel kanskje fremdeles forrige kull? Eller...

Sånn då har eg fått ud litt frustrasjon så nå kan eg fortsetta lesingå mi:)
Takk for oppmerksomheden!

Aina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo Aina,
Dette er som å hørra mor de.
Ha en fin eksamen når det motte være.
Vi sees 17 mai om kvelden
Hilsen Far.

Lille blå sa...

Eg forstår at du e frustrert Aina.. Skikkelig dårlig planlagt av skolen dette her.. Godt at du snart flytte ifra tigerstaden. Ska du bare t oslo for å ta eksamen ittepå nå?

Anonym sa...

Eg reise tebage t eksamen ja, åsså blir eg någen dager t for eg ska på et gratis seminar i sverige, og någen dager itte d igjen e d avslutningsfest me utdeling av vitnemål, så eg blir vel her i rundt 10 dager då trur eg...Men så e d slutt:)Snakkes snart!

Anonym sa...

Staaaakars!!!