tirsdag 18. november 2008

Fridag

Tirdag igjen! E visst på tirsdagane at eg har tid t å oppdatera denne her bloggen, sjøl om d ikkje alltid e så møje å fortella...
Nå sitte eg i leiligheden t Steinar og prøve å få tidå t å gå. Ikkje at d e någe problem...! Carola sin juleCD e i spelaren og eg nyde å sitta inne i stygt ver=)

Eg sto opp 08.15 idag, kun for å få tatt meg ein tidlige joggetur. Men fy for et ver! Eg kom meg heilskinna hjem fra turen, men følte eg blåste bagøve t tider.... Va deiligt å ha gjort d jaffal.

Ellers hadde eg meg ein tur t Sandnes, kor eg hadde store planer om å testa ud Brun og Blid.... E på tide å begynna nå hvis eg ska få litt farge t visse begivenheder i desember:) Har aldri prøvd d før, så eg va litt forvirra på ein måde... Såg sikkert ud som eg kom fra månen:D Eg trudde d va litt service å få på sånne plasser, men nei... Måtte finna ud av alt sjøl, ikkje eg menneske å se... Ikkje visste eg kor lenge eg konne ligga uden å bli svidd heller, så eg tog den minsta tidå... Någen så vett ka forskjellen e på di forskjellige solsengene? D e jo ganske varierande kor mange min du får for ein 20 kr... Må jo ver ein grunn for d?! Jaja, gjort e gjort i allefall sjøl om d ikkje e heilt mi greia. Føle meg ikkje d grann brunare hehe...

Nei, nå må eg komma igang me middagen her! 

5 kommentarer:

Karen sa...

Eg har visst åg begynt å ta sol te dei visse begivenhedene i desember.. ;) Har ikkje peiling på ka forskjellen på dei solsengene e eg.. viss du hørre någen bra tips så må du gje beskjed! :D

Lille blå sa...

Eg ska ikkje sitta barnavakt på lørdag alligavell, så viss du fortsatt e gira på wii kvell så e eg med på d :-) Kan me ta joggingen litt utpå ittemiddagen på lørdag?

Anonym sa...

Eg e gira eg ja! Har ingen andre planer... jogging på ittemiddagen e greit for meg. Må t Sandnes ein tur på formiddagen ser du...Snakkes!

Lille blå sa...

Kan me ikkje bare snakkas å avtala imårå då Aina?! Men eg vett ikkje om eg får t jogging før eventuelt i 5 tiå elle någe sånn.. går d bra? Snøen jørr jo at d virke litt lysare..

Anonym sa...

går bra d! Eg har ikkje så mange andre planer enn ein tur t Sandnes, så d e bare t å skriga ud når du vil ud...