lørdag 1. november 2008

Volleyballhelgå 2008


Kvert år, i oktober, mødes di 5 siste kullå på Hurdal Verk folkehøgskole. I år va d d ant sista året for mitt kull. Fredag ittemiddag tog eg fly t Gardermoen, reiste videre me buss t Hurdal. Her i denne forlatte dalen med 2900 innbyggere, kom det den helgå 350 ivrige, lengtande, verkinger=) Me va ront 30 fra vårt kull. Kjempekjekt å se folk igjen!! I løbe av helgå blei d ein del volleyballkamper. Me stilte me et gutte og et jentelag. Ingen kom t finalen... Ellers møje mimring, snakking, elevkveld, utloddning, møder, Ord for natta i hvitesalen, kullsamlinger, underholdning osv!
Ei alle tiders helg me andre ord=)



På sundag reiste eg t Oslo og besøkte desse to:
før det bar videre med nattoget hjem....

Nå har det allerede gått ei uga siden dette så det har skjedd litt itte det og.. Steinar har blant aent fått kjenna på kroppen at d e någe så går for tidå... 3 dager hjemma fra jobb blei resultatet(foreløbigt)... Stakar!
Og så må det nevnas at Silje, Lars Martin og meg hadde oss ein joggetur ront det stora Stokkavatnet idag. D tog 50 min, men va herligt=) Me har prøvd å få d t i 2 uger nå, men pga diverse har d ikkje blitt någe av før nå..hehe

Ha ei gode helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, e neste år sista året okka??? Oi, då håbe eg virkelig d passe bære å reisa enn det gjor i år!

Lille blå sa...

Ikkje verst at me endelig klarte å gjennomføra denne joggeturen vår ront stokkavannet :-) D va herlig! D må bare ikkje bli så lenge t neste gang... Takk for ikvell, å gratulera så masse med dagen idag :-) Kos dg!