lørdag 17. januar 2009

oppdatering

På tide med ny oppdatering.
Denne helgå e eg faktisk aleina hjemma... Litt uvant, men ganske greit når alt komme t alt:P
Fredag va Silje, Lars Martin, Steinar og meg på kino å såg YES man!
Festlige film altså, kan anbefalas t adle så har Jim-humor! Va litt løye å se kor møje gamlere han såg ud nå enn i f.eks Ace Ventura filmane, hehe...
Men me blir jo adle eldre så... Udvendingt i allefall.

Idag har me våre på IKEA ein tur. Ein geniale butikk på mange måder...! Men litt dårlige parkeringsplass når d e lørdag, hehe.

Eg har og planlagt litt t bryllupet di siste dagane. E ein del ting som må sorteras i håve, og idèer t bordkort, sanghefter og bordpynt komme og går:D Eg syns d e kjekt i allefall. Føle d begynne å falla litt marr på plass nå i gronnen. D hjalp å verme å dekke t bryllup i misjonssalen, d gav inspirasjon.

Har blitt dårligt med bilder for tidå, men siden d ikkje har skjedd någe spesielt, har eg heller ikkje tatt bilder, og då blir d litt vanskeligt å legga ud någen...
Nei, nå e d øyeblikk mad her- kylling og fløtegratinerte poteter! Ikkje feil d.


Tutaonana!

Ingen kommentarer: