torsdag 19. februar 2009

T skrekk og advarsel(eller ikkje follt så dramatisk)

I dag hadde eg et ublidt møde me ein aldri så søde pus(på jobb altså).
Eg sko legga inn venflon, ei av de andre sko holda katten...
D jekk ikkje så bra!
Katten syns plutseligt ikkje at d va så kult lenger, så han fant ud at han sko ta meg!
Fekk et skikkeligt glefs øve håndå. Han beid seg bokstaveligt talt fast i håndå mi(mens han klorte den andra)!
Håndå mi va plutselig fodle av blod, men stort sett ikkje mitt blod, hehe. Katten reiv jo ud venflonen før eg fekk fest'an...
Trudde d sko gå greit, så eg rensa d bare litt me sprit og tenkte ikkje så møje marr på d, men så begynte d å hovna godt opp og d begynte å verka og svi. Når eg i tillegg fekk vondt i lymfeknuden i armhulen, fant eg ud at d va legevaktå neste, någe kollegaene mine på jobb forsåvidt foreslo ei stund uden at eg lod meg påvirka, hehe.
Så resultatet blei 1 uga på antibiotika. Ikkje akkurat d eg hadde tenkt meg når eg jekk t jobb idag! Men sånn kan d altså gå...

3 kommentarer:

Lille blå sa...

Off då.. Farlige jobb du har fått dg.. men eg forstår lillepus godt eg :-) Ikkje så kjekt å måtta gå t legen alltid :-)

Anonym sa...

Åi då -stakkar!!! Det hørtes absolutt ikkje godt ud:-/

Håbe det leges fort! God bedring!
:-)

Aina og Steinar sa...

Silje: Eg forstår og katten, men han konne i allefall gitt oss et lide hint før han hoppte på meg=)

Cristina:Takk, d går bere nå altså! (fremdeles hoven då men)

Ha ei gode helg!