tirsdag 16. juni 2009

Soooon and very soon.....F E R I E.........

Så då har eg handla inn dette:
VM i solkremhandling... Heldigvis va der rabatt:)
Viktig å ha litt bakgrunnsinfo om landet! f.eks greit å veda at bulgarerane nikke når di meine nei og riste på håve for å sei ja...
Her e et kart øve Svartehavskysten t Bulgaria. Di mest kjente plassane e Golden Sands og Sunny beach. Eg kan røba såpass at me ikkje ska t någen av dei plassane:)
I dag va me i banken og signerte den berømte Kjøpskontrakten. Som takk(ikkje spør meg kaffor) fekk me ein gave fra megleren: ein VINkaraffel... Den va litt snåle syns nå eg...

T dåkke som allerede har tatt ferie: GOD SOMMER!!

4 kommentarer:

Marit og Leif Thingbø sa...

Kjekke dokke e! La solå få sleppa til litt då!!! Ka tid er det dokke reise? Tenke på dokke. Ha ein fornydelige ferie. Klem fra mor

Silje sa...

God tur te Bulgaria! Eg va i Sunny Beach for 3år siden, me va kje så heldig med veret, så solkremen blei kje brukt kver dag! Me opplevde alt i fra kjempestrålande sol fra skyfri himmel te torden, regn- og haglbyger! Men me fekk sitt mye av landet og dro bl.a. te Nessebar (någen av de gamle bygningane e på UNESCO´s liste) og Bourgas! Dokk får sikkert ein knallflotte ferie! GOD SOMMER!

Målfrid sa...

Fekk du nok farge i solarium før bryllupe du?? =) Husk å smør dg under kneane, området mellom tednane å ankelen(hette kanskje bare foten), albubøyen, å ekstra godt rett nedenfor bikinitoppen=) neida, snakker ikke av erfaring!!!

Aina sa...

hehe, tippe eg at d va sol og varmt i hellas målfrid!!? eh ja... Takk for tips, ska ta d t etteretning... men ja eg fekk nå litt grunning i solariumet, jaffal på bein og mage.