mandag 10. august 2009

Huset Vårt!

Idag hadde me møde i huset våras, me dei som bygge d... Di har komt møje lengre nå i forhold t sist me va bårte å såg, så d låve godt! Onna ser dåkke framsidå med skilleveggen t naboane...Dette bilde e tatt fra loftstuå og inn mod de 2 soverommå som komme. Di har akkurat begynt å laga romfordelingå, men di regnte me å ver ferdige me d i neste uga ein gång. Då blir d nytt møde med elektriker osv. Legg merke t taghøyden=)
Utsidå fra framsidå. Carporten va og komt opp siden sist. Og taget e ferdigt.

Her e inngangsdørå og baksidå av carporten(t venstre). E faktisk ganske romsligt i "baggården" der=)
Trur dette blir bra eg! Når me flytte inn e eg klar for både hunder, katter og overnattingsgjester=) (trur Steinar e mest klar for d sistnevnta)
Imårå har eg fri, så då ska eg verme søster Marie i Kongeparken=) Litt løye må me ha d når hu fyssta e hjemma! Steinar e ikkje heilt i form fortidå så han vanke litt hjemma. Kan jo ver han har fått svineinfluenså, hehe... Eehh, nei!

1 kommentar:

Målfrid sa...

Trur eg holde me Steinar eg. Sånn når det gjelde k som ska inn i d huset.... Best med gjeste=) Nå drive eg å pakke ud d som he, seinare idag ska eg henta d så he stått i forrige leilighet over sommeren! Velkommen e dokke!