torsdag 3. september 2009

JAAAAAAA!!!


23-25. oktober e d duka for VOLLEYBALLHELGÅ på HURDAL VERK FOLKEHØGSKULE!
Dette e det 5. året kullet vårt e på treffet. Og dessverre(!) d sista på ei stund. Neste gång blir vel som 10 års jubilant... og d e jo aaaalt for lenge t...

Uansett:
Eg e bare sååå klar! Det ska bli ei fantastiske helg.
Idag bestilte eg flybilletta og meldte meg på, så nå kan oktober bare komma!
Forresten så e ikkje flybillettane akkurat de billigaste... men må man så må man;) D e verdt d.

Snakkes der, kull 04/05!

3 kommentarer:

Målfrid sa...

hmmm.... vett du om mange så ska??

Aina sa...

ja! Anna Kristin, Eirin, Martine, Hilde, trur Monica sko...og mange andre av de der Bergen folkå...Kristine ska ikkje. Ska du??

Målfrid sa...

eg he satt av helge foreløpig, men e usikker. Lite lyst å reisa, selve reiså, aleina. Begynne i praksis på mandagen, så ranglinge der oppe e vel ikkje heilt den idelle forberedelsen...? =) så eg e litt i tenkeboksen ja.