søndag 14. februar 2010

Morsdag/Fastelaven/Valentines day

Har ikkje gjort så møje udav det sistnevnta, men morsdagen må alltid markeras og ikkje minst må me ha boller:) Har akkurat satt ein deig nå, så mens den heve kan eg blogga litt:)

Dagen i dag starta med "Hunder for Haiti" på Åsen i stavanger, der Sør-Rogaland brukshundklubb(SBK) holde t! De har arrangert ein aktivitetsdag med hoppeslott og diverse loddtrekninger for de små, ponniridning, lydighetsoppvisning, agilityoppvisning, lavinehundoppvisning og Match show(ein slags utstilling for adle hunder), og "Dyrlegen svarer på spørsmål" med sjefen min, hehe. Eg måtte jo ein tur inn! Adle penger som kom inn går rett t Haiti. Eg meldte Muni på Match showet, hehe... Va 2 og 2 som va i ringen samtidigt og bare 1 gjekk videre. Eg jekk ikkje videre:D Men fekk jaffal 1 stemme(av 3 mulige). Va einaste blandingshunden som va med som valp. Så fekk eg me meg ein del av lydighetsoppvisningen! De e KJEMPEFLINKE!!! Rett og slett fasinerande å se på... Eg e skikkelig klar for å gå videre på kurs t sommeren og gå opp t Appellmerke:) Muni har store potensialer...

Og i går fekk me den nye sofaen våras! Blei bra! Va litt lysare enn eg såg for meg(me endra stoff i forhold t den så va i utstillingen i butikken). Men e fornøyd! får legga ud bilder seinare. Bildene e i råformat så de må endras litt på før eg får brukt de her..
I går va eg og ein tur på jobb. Me har vakt denne helgå, så eg måtte ner å hjelpa t litt under ein operasjon. Kjekt det:)
Trur eg må trena litt med Muni nå, hu begynne å bli litt rastlause her, hehe...

Ha ein flotte sundag!!
PS- nå har snøen våre her i 8 uger!!!!!!


Smørekofferten:)
Sid kose seg i sengå mi....(som egentligt e forbudt område...kremt kremt)
Muuuuuni

Ingen kommentarer: