søndag 14. mars 2010

Regnfrakk

Siden me bur på vestlandet og det har ein tendens t å regna oftare enn me lige, så har eg gått t innskaffelse av regnfrakk t Muni! Den e vind og vanntett. Her teste hu an for fysste gång:) Har brukt an 2 gånger t nå, og d e genialt, for då e ikkje heile hunden søkkas når me ska inn:) Trenge bare å torka øve beinå. Hu syns d e heilt greit å gå i og...
Denne helgå har våre ei sosiale familiehelg:)
Marie har våre hjemma fra Oslo og me har både hatt besøg av adle her, og våre på besøg hos mor og far med kr.sand besøg + farmor. Feira Marie sin dag, våre på shopping og gått tur:) Kjekt!
Så nå ska eg ro´an resten av dagen i dag.
Har forresten begynt å lera Muni någen triks!
Hu kan nå gi labb(eg bruge derimod ikkje "gi labb" men "labben") og i dag har eg begynt å lera na å lukka igjen skuffer på kjykkenet. Kan ver praktisk når eg glømme å lukka di, så kan eg bare sei lukk igjen t Muni:) D kreve litt marr tid då, så den må eg nok bruga litt marr tid på.
Någen så har någen ting de syns d hadde våre kult å lert na så e d bare t å legga igjen ein kommentar. Tips mottas med takk!

Akkurat nå har eg tusen ting eg har lyst å jørr, har litt sånn strikke/lese/tegne/bake dillå:D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du lera Muni og hente avisa eller vaske bilen. Da har du en oppgave førstkommende uke.Hilsen din far.

Beate sa...

Så kjekt regntrekk! Det sko eg og hatt te Tassen. Eg e så lei av å vaska an i dusjen på underdelen av kroppen kver einaste gong me har våre ude. Kor har du kjøpt det?

Aina sa...

Far: då trur eg at eg har ein jobb å jørr resten av Muni sitt liv, hehehe

Beate: D e bestilt av ein leverandør som hette Kruuse via klinikken. Va ei på jobb som bestilte det t sin hund, men så va d litt for lide, så då kjypte eg d i stedenfor:)

Beate sa...

Okei :)Då får eg kikka litt i butikkane å se om eg finne någe lignande.

Anonym sa...

Shalom!

Hører Marie går rundt og forteller historier av "enn ellår aen" om "enn ellår aen" som lærte hunden sin å gi labb på "Heil Hitler". Den første "enn ellår aen" er altså meg (og jeg har det fra Antony Beevor), den andre "enn ellår aen" er Erich von Manstein, og jeg synes du skal gjøre som Manstein, i den grad jeg i det hele tatt skulle ha noen som helst innflytelse i slike saker, og lære hunden din nettopp det trikset!

Neste år i Jerusalem!

Og selvsagt, hils Steinar! Må hans liv bli fylt med forfriskende bekker av den søteste alkoholfrie dessertvin og hans matfat med multer i fløte!