søndag 30. oktober 2011

Oktober

Me har våre 3 helger på Seland i oktober! Fysst va d den helgå med fjellturen som eg har blogga om allerede. Så va me oppe ei helg samen med far, Marie, Bjarte, Jonatan og oss då. Då jobba guttane på løå og fekk lagt golv i toppetasjen der! Litt tura og speling blei d og tid t!
Sid passe på Jonatan (legge kun ud et uskarpt bilde av han, for eg vett ikkje om foreldrene vil ha bilde på nettet)
Full sving på løå! På slutten av dagen blei gamle bor brent opp i et stort bål:)
Det va koseligt å ver her med heile gjengen, mangla bare mor!

Helgå ittepå va Steinar og meg igjen oppe... Då hadde me invitert med oss Silje og Lars Martin, og Valborg og Christian. Me gjekk tur, spelte, strikka/hekla, og holdt på med iPad. Hadde ei kjekke helg. Tog igrunnen ikkje så mange bilder udenom desse:



Denne helgå har me våre hjemma!! Det har våre ganske så godt itte så møje farting. Stikkord for helgå e tura, handling av tulipan og krokusløker, baking, strikking, fotball, ebeneser, jogg, og kryssord:) Og ikkje minst...så har eg endeligt(itte flærre måneder) fått rauå i gir t å få sydd opp arbeidsboksene t Steinar... Har våre så tetag, men va fort gjort når eg fyssta satte i gang, hehe...

God sundag! (sjøl om d blei fort mørkt i dag)


Ingen kommentarer: