tirsdag 3. januar 2012

Liten oppdatering

Ja, me har nå begynt å spela Take it to the limit! Satte lokket på kanten av ein stol og den føyg på golvet pga Sid.. Så d e jo ein gode start med tanke på navnet på spelet:P (Ja, der va någen spillebrikker oppi det låget). Rekorden vår e på 449(Steinar) hvis eg ikkje huske feil, så det tar nok litt tid før me får navnet i låge...:P

Sånn ellers så va den sista ugå i desember ei O store besøksuga! 2. juledag starta med hos Edvard og Margunn. Onsdag va det jentekveld med taco hos Marie, torsdag va me på middagsbesøk hos Jorunn og Peddy, og sundag va me på middagsbesøk hos mor og far! Lørdag hadde me sjøl besøk her for å feira d nya året. Målfrid og Thor- Helge tog turen t oss:) Det blei kalkunmiddag og speiling inn i di seine nattetimer + litt fyrverkerioppskyting i pissregn! Ein kjekke kveld.

I går va fysste arbeidsdag i 2012. Starta òg opp igjen med agility samen med Kathrine og Diesel, i hagl/regn... som vanligt! Va ikkje den besta øktå, men hu fekk t et bakbytte med vekslande hinder ittepå så eg va fornøyd med akkurat det:)

I dag morges våkna eg med kramper i magen så eg hadde någen timer på do kan du sei. Alt sko ud fra begge ender, så nå sitte eg her hjemma og nyde roen mens maen styre på med klesvask, handling, og vaskeromsoppussing. (Me ska få ei heile bordplada øve der så vasken og vaskemaskinen e for å få litt marr funksjonelt rom.)
Ude e der storm i kastå og det både regne, sludde og snør om kverandre!

7 kommentarer:

Kathrine sa...

ka d "take it to the limit" går ud på?? E allti klar for nye spel;)

Aina sa...

Kver spelar har et brett kver som ska fyllas med brikker som inneholde røyr i forskjellige farger. Så får du poeng for å laga røyrsystemer som går øve heila brettet i ein farge... Det e ganske enkelt i grunnen, men ganske kjekt og:)

renate og kjetil sa...

ny rekord for min del; 721!!!!=)

Aina sa...

wow! Eg har hatt 562... Kor mange e d så har komt i lokke dåkkas då?:P

Marit og Leif Thingbø sa...

Koselig oppdatering og "take it"....
Hilsen fra Babu: hans rekord er på 738!!!! I går kveld! Men så har me spelt någen ganger kan du sei! her har bibi og babu komt i låget!
Klem og klem

renate og kjetil sa...

åjåj Leif, du imponere!!
Kjetil er ennå ikkje komt i lokket..til hans stoore skuffelse. Mitt tips Aina; ikkje tenk FOR mye- det blir ofte best!!=)

Aina sa...

Takk for tips Renate! Eg har nå rekord på 572. Syns d begynne å ligna på någe... Sånn ein sjelden gång jaffal, hehe! Leif e jo bare råe!