torsdag 2. februar 2012

Håndarbeidsprosjekter

Ser der e mange blogger med håndarbeid... Her komme mine siste prosjekter!

Et prosjekt eg har holdt på med i laang tid, e ein jomper t Steinar. Den endte opp hos mor for montering nå i januar. (eg har ikkje lert meg å montera...) Egentligt så blei der ein del småfeil f.eks har eg strikka med ulik fasthet og armane har blitt forskjellige, men så lenge Steinar kan brug´an e eg fornøyd:)


Så har eg strikka ei sparkebuksa t ca 3-6 mnd. Denne va ganske lette å strikka:) Den har lommer på kver sida. Knappane sko egentligt ver marr grønne, de eg fant va egentligt litt for gule, men de får funka enn så lenge..

Det sista, som eg ikkje e heilt ferdige med, e denne jakken t 1 år. Syns fargen va så søde:) Den har raglanfelling og e strikt i dobbelt garn.
Denne ska ha någen små hekla blomster med knapper i midten, både på jakken og huå. Har bare ikkje fått sydd de på ennå. Måtte lera meg å hekla i denne anledning for det har eg ikkje gjort så møje av før. Men det va ganske kjekt!

Blir spennande å se ka neste håndarbeid blir!

7 kommentarer:

Elin sa...

Hei.
Så nydeligt.Du er kjempe flink å strikke Aina.
Spent på neste prosjekt...

Elin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marit og Leif Thingbø sa...

Så utrolig fint Aina...og jammen kan du merr enn å oppdra dyr. Genseren til Steinar var kjempefin. Og sikkert god og varm nå i Norgeskulda.... Hongera sana!
klem fra svigers

Roså sa...

SKA SEI DU ER FLINK MED HENDENE AINA. STEINAR E HELDIGE SOM FÅR EN SÅ FLOTT JUMPER . EG E IMPONERTE

Kathrine sa...

Så flinke du e:D

renate og kjetil sa...

fytti!! knall fint alt sammen=) syykt imponerande med den genseren t steinar!!! Og ikkje minst den lille søte genseren .. eg prøvde meg på raglanfelling ein gang og det er faktisk ganske vanskelig.. syns eg jaffal! du er flinke=)

Aina sa...

Takk for koselige kommentarer:) Neste prosjekt e allerede i gang:)