lørdag 17. mars 2012

Lørdag

Dagen starta med ein gode times sykkeltur med Muni. Sykla fra Ganddal t Malmheim, videre t Folkvord planteskule og opp t "flaskeskogen". Så sykla eg sykkelstien som går langs riksvei 44 tebage t Ganddal. Ein fine tur. Va skodda og litt yr i luftå, men d gjorde ingenting:)
Ittepå fekk Muni seg et godbitsøk i hagen. Steinar har vaska huset og vinduene og kler og you name it! Eg har bakt t Steinar sin bursdag som e rett rundt hjørna.... Litt oppvask...

Våren ser ud t å komma marr og marr. Krokusane mine står i knopp, mens tulipanane ennå har ein vei å gå. Syns krokuser e så fine!
Muni har fått seg et nytt godbitsøk inne i huset og ein nye tur på 30 min + Steinar har lekt med vannslangen i hagen:) Ein gode dag, der solå faktisk har titta fram!

I dag blei eg og ferdige med å hekla ei rangla(som ser ud som ein panda). E veldigt kjekt å hekla... Må nok begynna på et nytt prosjekt i kveld:)


1 kommentar:

Marit og Leif Thingbø sa...

Er imponerte. For ein mann du har! Har han lært det av faren sin tro??? Klem fra mum