søndag 8. juli 2007

Dagen har komt...

...der eg, Aina, ska t Afrika for 1. gång!(Steinar har nok ikkje tal på kor mange gånger han har våre der nere) Og ja, eg glede meg! Lure sånn på koss d e der nere... Hb eg får tatt mange fine bilder. Eg sov faktisk ganske greit i nått, men eg har ikkje hatt madlyst i dag, hehe... Kl. 17.30 går flyet t Amsterdam, så går d 19.10 vidare t Nairobi. Dvs at eg må belaga meg på liden eller ingen søvn i nått... Men den så vente på någe godt osv... Jada!
Tvile på d blir någe særligt blogging der nere, men når eg komme hjem har eg sikkert tatt mangfoldige bilder, så då ska d blir oppdatering:) Hvis någen lure, så ska me ver i Nairobi di fysste 3 dagane, så ska me t Pokot me Leif når Marit reise hjem t Norge. Itte d så treffe me resten av reisefølge(Kine, Rolf Arne og Silje) på den norske skolen. Så får me se ke så skjer vidare! Forhåpentligvis blir d leie av bil og kjøring ront forbi, safari og tur t kysten... Men me får ta d så d komme:) Komme hjem 28.juli.




1 kommentar:

renate og kjetil sa...

heldigen!!!=)
Kos dokk masse, og bare nyt d!!
glede meg t oppdateringer!!