mandag 6. august 2007

Sommer, latter og sol!

Har våre ein kjekke sommer så langt! Denne ugå har eg ikkje jort så møje men litt... På onsdag va heile Thingbø-familien(minus Leif) samla hos Peddi og Jorunn på Ålgård for å feira 18-årsdagen t Leifus. Koseligt! I helgå va Steinar og meg å såg Evan Almighty! Løyen Noahs ark film.T tross for dårlige terningkast i avisene syns me at an va bra!
På lørdag endte me opp me å se Speed for plusteligt va Lyse-boksen heilt døde...Dvs ingen fjernsyn... Litt kjipt, for d tar nok litt tid før han får ein nye boks.

Sundag va siste dagen t Marit her hjemma for denne gång, så då inviterte hu gjengen på Ugali, kjempegodt! Dåkke e ein festlige gjeng altså:) Brødrene samla på Jørgen sin terrasse...

Idag bestemte eg meg for å ta ud rastaflettene. Har hatt di i 2 uger. Har våre litt løye å hatt di, men kjenne at håret trenge ein gode vask nå, hehe...D tog bare 1,5t å ta di ud me hjelp fra mor og Marie:) Førbilde:
Å sånn såg eg ud rett ittepå: Litt krepper mja...Ser ud som et troll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig!!!! Ses på onsdag! Blir kjekt!! uansett ver =)

Anonym sa...

Knallkul du va på håre:) du får komma sånn t oslo:) glede meg t å se dg igjen, me får masse kvalitetsti i oslo:) eg bur på rom 714..du?? Kjøre du bort? Klem

Anonym sa...

Eg synes du va knallsøde på håret altså... Sidde i Nairobi. Me bor på nr 14, på rommet ditt. Eg kom meg vel fram, og har det som plommå i egget. Reise t TZ i mårå, så dette e siste innspurt på nettet... Takk for koselige sommerdager. Dokke e alle tiders. MOR