mandag 10. september 2007

Home sweet home:)




Ei kjekke helg e øve. Eg kom hjem fredags kveld itte ein laaange togtur. Fekk lest møje då, så d va jo greit... Blei møtt av Steinar på Ruten:) Lørdag reiste me t Sirdal. Fysst kjørte me direkte opp t Kvæven kor d va sauesanking og Sirdalsdager. Traff mor og far der oppe. Møje folk, møje vind og møje kø e vel stikkord... Men me fekk jo sitt Sissel Kyrkjebø synga,

så d va verdt d:) Itte någen timer der, reiste me adle ner t Seland, kor me koste oss resten av dagen:) Me sov øve der t sundag. Då hadde me oss ein tur; huske ikkje ka d hette der me gjekk, men d va godt å komma seg ud litt! Rakk akkorat å treffa på tante og onkel fra kr.sand. Di kom opp t seland på sundag. Steinar og meg reiste hjem og rakk akkorat SPOR-møde. Va kjekt å ver tebage på SPOR. Trur faktisk at eg komme t å få me meg ein del møder i høst pga hjemreisingå mi, hehe... Idag har eg våre litt fornuftige og gjort litt skulearbeid. Så ska eg ha meg ein tur t farmor, og Steinar ikveld. Føle eg har fått gjort møje denne langhelgå! D e sånn d ska ver:)

1 kommentar:

Anonym sa...

herlig å ver heima då:) godt me litt osloavkobling:) reise på fredag eg for helgå...glede meg masse:)du må bare komma oppom ein dag..ser dg jo meste ikkje..hehe..klem