fredag 19. oktober 2007

Hjem, kjære hjem=)

Om bare få timer sitte eg på toget på vei hjem, hjem t Sandnes=) Glede meg t d! Glede meg t å treffa folk & fe igjen, gå høsttur, slappa av, rett og slett nyda høsten:) Eg e og blir et høstmenneske...:)

Ein liden dagsaktuell sag:
Kor ska me syklistane sykla? På fortauet("på fotgjengaranes primisser"-utsagn fra forbipasserande fotgjenger som va litt irritert...) Eller ska me sykla i veibanen, kor der ikkje e sykkelfelt?! Me risikere då å bli nerkjørt av travle, uoppmerksomme bilister i rushe...

Nei, d ska kje ver lett! Eg for min del foretrekke fortauet, så får fotgjengarane sei ke di vil!

PS- Hvis adle hadde holdt seg på høyre sida av fortauet, hadde alt blitt så møje lettare:D


God helg!!

Måtte bare hiva innpå et bilde av desse skjønne valpane!=) (fant d på nette)

2 kommentarer:

Lille blå sa...

Du e jemma ijenn ja... Kosa dg, så snax me på fredag, i sykkelbyen Oslo :-)

Ingrid sa...

Hei! Hørtes kjekt ud m en tur heim... Hadde sikkert våre godt for mange og en kvær d. Må bare sei at du he min fulle støtte t høgrekjøring/gåing/sykkling! 110% Verden hadde heilt sikkert sluppe unna m en god del små irritasjonsmoment for ganske mange folk i løpe av en dag hvis folk bare hadde gjort d t en vane. Mn mn, godt me ikkje lar oss irritera øve småting!;oD Ha en strålande høstdag!!