onsdag 28. november 2007

1 uga hjemma...

...og ka har eg fått gjort på den ugå spør eg meg sjøl...
Jo, eg har fått lest ein del t eksamen, har våre i Salem og på Spor, troffe Kristine fra folkehøgskulen, våre på Sandnes et par gånger og på Kvadrat, eg har våre me Steinar, eg har feira mor sin dag, eg har spist mor sin lørdagsgrød, eg har fått oppleva snø t min store glede, eg har tatt hepatitt B vaksine, og i dag ska eg på vaksinasjonskurs i Stavanger(relatert t dyr vel og merka..)....

Idag regne d så snøen og frosten e vekke...

I helgå e d Julemessa i misjonssalen:)

Og i mårå har eg forhåpentligvis komt ijønå alt eksamens"pensumet" og har då 6 dager t repetisjon...

Ha ei flotte uga vidare!

1 kommentar:

Marita sa...

LYKKE te me eksamenslesingsinnspurten!! Snart ferie! Herlig at du fekk lesa heima då!! Nå har eg ferie.. straks bibelgruppa, og så komme Yngve i mårå:) Klem klem