mandag 17. desember 2007

Sist uga kom Silje t klinikken kor eg e i praksis, me Tarzan... Han sko kastreras! Eg tog någen bilder for løye... Sjølve kastreringå jekk veldig bra, og Tarzan va lys vågen igjen før kl 12! Vanligvis ligge di i halvsøvne resten av dagen, men jaffal t 3-tiå! Så dette va et litt uvanligt tilfelle... Bildene e fra oppstallingsrommet.I helgå så va me jo i Sirdal! Då satte me opp julekrybbe fra Afrika for å få litt julestemning åg der, me koste oss:)På lørdag va d ud for å finne juletre... Me fant ganske fort någen aktuelle, så d blei ikkje så veldigt lange tur. Men fint ver fekk me, frost og rim:)Idefix hadde nok fellt ei tåra her...Dagens fangst:Va herligt å bare ver i Sirdal, uden å tenka på jobb eller julegavehandling eller någe aent! På lørdags morgen, kom Pusi inn med halte fot! Han ville ikkje trø på an, og han veste og knurra når me va så vidt bårti an... Fysst så tenkte eg at han kanskje hadde brukk'an, men så blei an liksom aldri hoven, så me fant ud at me måtte se d an... så nå, mandag, e han mesten heilt fine igjen! Flaks!
Idag hadde eg langdag på jobb, jobba 10 timer. Fra me åpna t me stengte, hehe... Va så kjekt at eg kom ikkje på at tidå gjekk seint igronnen:) Fekk verme på ein operasjon, ein del telefona, kunder, åsså hadde me inne ein SVÆRE mastiff... Potane hans va liga store så hendene mine... Han veide 65 kg! Fasinerande.

Nei, d får ver nok for denne gång...

Nå e forresten Steinar og co på Zanzibar og nyde varmen og sydenstemningå der! Di tog fly ner t øyå i dag, har ikkje heilt øvesikten på kor lenge di ska ver der, men fram t helgå trur eg jaffal...

Ingen kommentarer: