tirsdag 5. februar 2008

Oppdaterung...eller någe

Bloggen ville ikkje lasta opp bilder idag, så d får bli uden i dag igjen...
Men tebage t sagen, i helgå va mor, far, Steinar og meg i Sirdal! Nærmere bestemt på Seland. Kjørte 2 biler for Steinar og meg va innom på Mydland åss Elin og familien(tantå t Steinar). D va et koseligt besøg:)
Resten av helgå va veldigt varierande i veret:alt fra sol og mesten skyfri himnmel t snøver og regn... Men eg fekk jaffal årets fysste skitur på langrenn me far:)
Ellers jekk helgå me t speling, speling, speling og speling... Har me fått dillå så har me fått dillå!(ticket to ride og rummy)
Sundag va d SPOR, og Sveinung talte om temaet "Med evig kjærlighet har jeg elsket deg..." Fra Jer 31,3. Va veldig bra:)

Denne her ugå har eg våre hjemma og lest og skreve t fordypningsoppgaven. E litt pes, men d går seg vel t teslutt...I praksis idag va d sykt roligt. Ingen kunder/pasienter fra halv 2 t eg slutta på jobb... Så eg benytta meg av sjansen t å forska litt på hunden t hu eina på jobb, hehe.. Endte opp me at eg fekk setta vaksine på hu. Ellers tog eg tannstein på ein hund og ein katt. D e alltid kjekt å få jort litt praktiske ting:)

I helgå så komme satse me på vennetur t Vågslid, så lenge veien ikkje blir stengt!

Dåkke får ha ei fine uga vidare folkens!

1 kommentar:

Lille blå sa...

Lykke t med oppgave aa praksis der jemma aa god tur i snoen i helgaa. Varm hilsen ifra oss i Brasil!