mandag 3. mars 2008

Lyspåvirka...

Eg som aldri har våre særligt glade i levande lys, fekk plutseligt lys på hjernen... Duftlys vel å merka... Så eg fant ud at eg sko "innreda" kåken t Steinar. Syns d blei koseligt eg:)




D må òg nevnas at eg, me null teknisk innsikt, monterte opp ei ikea-hylla i helgå... Va ganske kjekt, men eg hadde gangsperr dagen ittepå, hehe!

Og sist men ikkje minst:
Någen der ude som har lyst på KATTUNGE eller voksen katt?!?!?!?!?
Me har 3 stk inne på jobb nå, som ikkje har någen hjem og som mest sannsynligt må dø snart.. Me har di oppstalla någen dager nå sånn at me kan prøva å finna någen som vil ha di... D e ein svarte og kvide voksen(men unge, udifra tennene!) ukastrert hannkatt som e selskapssyge... Så e d ein 3 mnd gammale hannkatt, korthåra svarte. Og ein jentepus 3 mnd gammale, tricolorfarga korthåra. Hu e kjempefine, oransje, kvide og svart! Me har ikkje hjerta t å avliva di, men snart e d siste udvei:(

3 kommentarer:

Lille blå sa...

Ikkje alltid liga lett å ver dyrlege :-) Du kan enda opp med mange dyr sjøl ittekvert fordi dåkke ikkje klare å avliva di.. hehe.. Stakkars små kryp! Store planer for ugå??

Anonym sa...

Eg e jammen glad eg er i Afrika. Eg vil ikkje ha katt. Her ute holder det med hund. Koselig med koselige lys. Dokke e kjekke. Glad i dokk. Klem fra mor...takk for koselig gratulasjon...

Aina og Steinar sa...

Off ja, d e virkeligt ikkje så kjekt når friske, søde dyr komme t avliving... Må vel prøva å venna meg t d, men... Nå har jaffal adle på jobb spurt adle di vett om, så me har jort et tappert forsøg. Eg har ikkje så store planane for ugå nei, så d e bare t å gje beskjed hvis me ska finna på någe ein dag:)