mandag 31. mars 2008

Oslo-here we come!

Då va d igjen tid for Oslotur... Steinar kjørte meg bårt, me Peddi sin bil... Turen gjekk greit, men d va regn heile dagen. Når me kom fram lørdags kveld va me innom åss Marie og Bjarte. Der fekk me gode kvelds:) På sundag hang me åss Kjetil. Spelte Ticket to ride(Kem så vant trenge me ikkje å snakka om, hehe) og hadde regne konge middagen med påskeskinka, blomkål og poteter:)Snadder... Mandags morgen reiste Steinar hjem igjen, mens eg ska ver her t 16. mai i fysste omgang. E i praksis på skulen nå desse neste 7 ugene. Denne ugå e eg på Medisinsk Klinikk. Har ikkje fått gjort så møje spennande ennå, men satse på at d komme seg udøve ugå. E fremdeles øveskya i Oslo, men solå komme nok;)



Ha ei flotte uga!

4 kommentarer:

Lille blå sa...

Lykke t med praksisen i Oslo! Ska du ikkje jem någen helger før i mai?

Aina og Steinar sa...

takk for d! Jo eg må vel kanskje hjem ein tur, men d blir nok ikkje før sista helgå i april...

Marit og Leif Thingbø sa...

Dokke e kjekke. Godt dokke kom trygt fram til hovedstaden. Me er på konferanse i Nairobi. Her går det i ett fra morgen til kveld med forhandlinger og møter. Skal hilse til Steinar fra mange. Lærere og nasjonale på tomta. Lykke til Aina med inspurt. Dette klarer du godt!
Glad i dokk. Mor i Tanzania

Marita sa...

velkommen attende til tigerstaden! Me må finne på noko ein kveld:) no er me jo naboar:) og no har eg omsider fått oppdatert blogga..Me sjåast:)