mandag 17. mars 2008

PÅSKEN E BEGYNT!!

Yes, endeligt påske!! Og endeligt ferie! I helgå hadde Steinar og meg ein fine tur t Seland. Fekk kjempever på sundagen, så då jekk me øve 2 mil på ski:) Va herligt... Gjekk innøve fra Fidjeland. For dåkke som ikkje har testa ud denne plassen, kan eg anbefala dåkke å ta ein tur der. D blei seint før me kom oss hjem på sundag-måtte jo nyda solå:)
Idag, mandag, har eg våre på ein runde t någen klinikker i område! Va innom Sandnes, Tu og Dyredoktoren... så genstår d å se ka så skjer vidare...

På onsdag reise me opp igjen t Sirdal for å ver der resten av påsken samen me mor, far, Marie, Farmor og Pusi... Så då blir d skitura, forhåpentligvis mer sol(!), speling og påskemarsipan;)

GOD PÅSKE!!!!!!





1 kommentar:

Lille blå sa...

Såg herligt ud.. satse på sånn et ver i påsken :-) Då e eg jerna med på ein runde på bortøveski.. har ikkje fått testa langrennskinå som eg kjøpte ifjor sommar ennå :-)