lørdag 3. mai 2008

Sommer, sol og glede

Nok ein gång kom sommeren t Oslo! D e ikje så voldsomt varmt ennå, men d va herligt å ver ude å lesa... Såd på taget på Fjellhaug. D e ganske genialt! Di har meldt 20 grader her t ugå, d blir digg!

Idag komme Marie ein tur t meg og så ska me i Misjonssalen i kveld. Blir triveligt:)
I går va eg på KRIK. D va skikkeligt kjekt altså, fekk virkeligt sprunge masse for me va kun 3 lag. Har prøvt å fått lest litt t eksamen òg denne helgå. Har satt meg någen små delmål sånn at eg ska komma jønå alt t slutten av mai. D e jo lenge t slutten av mai, men tidå går fort, og d e ikkje alltid liga lett å setta seg ner å lesa effektivt itte å ha våre på skulen t halv 4 tidå. Så helgene må udnyttas:)
Nå e d jo bare 2 uger t 17. mai! Håbe finveret holde seg t då.

T slutt vil eg bare gratulera Kirsten og Øyvind med den kommande familieforøkelsen!! :):)

Ingen kommentarer: