lørdag 7. juni 2008

Livet i hovedstaden

Igår va eg me Marie, Bjarte og Bendik t ei elv og bada! Mitt fysste bad i år. Men d va godt å varmt:) Va ein kjempefine plass, men eg må innrømma at eg ikkje ane kor d va... Sånn udenom at eg sykla t Kjelsås t Marie fysst, åsså sykla me vidare opp og t venstre eller någe:D Ein fine tur og et deiligt bad iallefall!


ittepå hang me åss Marie og Bjarte t seine kvelden. Hadde taco og brent brownies!Koss e d muligt å få ein svartsvidde brownies itte kun 10 min i ovnen...?Itte å ha skrapt vekk toppen va an iallefall spisande og gode:) Godt någen hadde våre smarte og kobla ud brannalarmen på forhånd, hehe! Resten av kvelden sang me Sing Star!! Guttane mod jentene... Festligt altså:)

Sånn ellers e eg nå i gang me pakking av hybel. Va visst litt marr ting her enn eg trudde... Koss kan d ha seg?!


1 kommentar:

Lille blå sa...

D såg ud t å ver ein fine badeplass.. Herligt med sommar å sol! Eg har faktisk ikkje bada her i Stavanger ennå sjøl om der har vært sommar her ganske lenge nå.. viss eg ikkje kan rekna med vannkrig å vannspredere då.. hehe.. Kos dg den sista ugå i oslo.. snax