mandag 2. juni 2008

Sol ute, sol inne...

For et fantastisk ver og for ein gode temperatur med har for tidå!!
Eg nyyyyde d!
Har stort sett oppholdt meg ude kver dag siden eg kom hjem 17.mai, kjempedeiligt!
Stikkord fra helgå:

- Soling
- Grødbesøg hos Steinars morfar Jørgen og tante Kristine. Me spiste faktisk ude på terrassen så fint ver va d:)
- Tur på Solastrandå
- Gateevangelisering på Ruten med SPOR. Va min fysste gång, men blir nok ikkje den siste, for dette va spennande:)
- Strandtur t Bore me Steinar, med soling og grilling:) Herligt.

- Fotball på TV og avslapping
- Liden tur

Idag blei d litt skyer, og d va mesten så d va litt godt... Har lest ein del i dag. Faktisk har klassen min begynt me eksamen nå. Idag va d den einaste gutten i klassen våras så hadde sin eksamen. Eg vett ikkje koss d jekk me an ennå, men eg hb me står heile gjengen! Bare 4 dager igjen t min.... Skummelt!

T slutt vil eg bare sei GRATTIS t deg, Silje, for at du har kapra Lars Martin! D va kjempekoseligt å hørra:) Me snakkes ikveld...

Ingen kommentarer: